Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen

De website geeft niet goed weer, wat kan ik hier aan doen?
Onze website functioneert het beste met de internetbrowsers Google Chrome, Safari of Firefox. Wij adviseren u dan ook gebruik te maken van deze webbrowers. Indien u gebruik maakt van de internetbrowser Internet Explorer, kan het voorkomen dat onze website niet naar behoren werkt.

Wat is de minimale leeftijd voor de evenementen bij Fletcher Hotels?
Voor alle evenementen is de minimale leeftijd 18+, tenzij anders vermeld.

Kan ik tickets kopen aan de balie van het hotel?
Er kunnen op drie verschillende manieren tickets gekocht worden voor een evenement.

1. Via deze website.
2. Telefonisch via het telefoonnummer van het desbetreffende hotel .
3. Aan de balie van het desbetreffende hotel. De receptioniste zal de tickets dan overhandigen.

Ik heb mijn e-tickets niet ontvangen via de mail. Hoe kom ik aan mijn e-tickets?
Controleer of de e-mail niet in de spambox/ongewenste mail is terechtgekomen. Indien de mail niet ontvangen is, neem dan contact op met Fletcher Events via het contactformulier.

Kan ik bij zitevenementen mijn stoelnummer kiezen?
U kunt uw stoel alleen kiezen door tickets via uw computer te bestellen. Tickets die u via uw mobiel of tablet besteld zullen automatisch worden toegewezen. Eenmaal geboekte stoelnummers staan vast. Het is niet mogelijk om dit te wijzigen.

Zijn er rolstoelplaatsen beschikbaar?
Tijdens theatervoorstellingen worden er altijd rolstoelvriendelijke plekken gereserveerd. Wilt u een rolstoelvriendelijke plaats, neem dan contact op met het desbetreffende hotel.

Is er voldoende parkeergelegenheid?
Op het terrein van het hotel waar het event plaatsvindt is voldoende parkeergelegenheid
aanwezig. U kunt hier gratis* gebruik van maken.

*Met uitzondering van Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwegein-Utrecht en Fletcher Hotel-Restaurant ’s Hertogenbosch-Rosmalen.

Hoe kan ik contact met Fletcher Events opnemen?
Op deze website vindt u een contactformulier. Deze wordt ontvangen door Fletcher Events en zal zo snel mogelijk in behandeling genomen worden.

Waar kan ik terecht met mijn opmerking of klacht?
Bij Fletcher Events stellen wij alles in werk om uw bezoek zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heeft u tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag van u. U kunt hiervoor gebruik maken van het contactformulier.

Mijn vraag is onbeantwoord. Wat nu?
Wil het online boeken niet lukken of is uw vraag nog niet beantwoord? Vul dan ons contactformulier in. Fletcher Events is van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur te bereiken.