Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

De website geeft niet goed weer, wat kan ik hier aan doen?
Onze website functioneert het beste met de internetbrowsers Google Chrome, Safari of Firefox. Wij adviseren u dan ook gebruik te maken van deze webbrowers. Indien u gebruik maakt van de internetbrowser Internet Explorer, kan het voorkomen dat onze website niet naar behoren werkt.

Ik heb een Fletcher vouchercode ontvangen, hoe boek ik hiermee mijn tickets en/of arrangement?
Voor alle informatie betreffende de Fletcher vouchercode, klik hier

Kan ik mijn Fletcher cadeaukaart gebruiken tijdens Fletcher Events?
U kunt de Fletcher cadeaukaart gebruiken voor het boeken van zowel een ticket, een ticket in combinatie met een diner als een ticket in combinatie met een 2-Daags arrangement. U kunt dit alleen bij de receptie van het desbetreffende hotel boeken. Andere cadeaukaarten of dergelijke zijn niet inwisselbaar tijdens Fletcher Events.

Wat is de minimale leeftijd voor de evenementen bij Fletcher Hotels?
Voor alle evenementen is de minimale leeftijd 18+, tenzij anders vermeld.

Kan ik tickets kopen aan de balie van het hotel?
Er kunnen op drie verschillende manieren tickets gekocht worden voor een evenement.
1. Via deze website (behalve als u een Fletcher vouchercode heeft).
2. Aan de receptie van het desbetreffende hotel. De receptioniste zal de tickets dan overhandigen.

Ik heb mijn e-tickets niet ontvangen via de mail. Hoe kom ik aan mijn e-tickets?
Controleer of de e-mail niet in de spambox/ongewenste mail is terechtgekomen. Indien de mail niet ontvangen is, neem dan contact op met Fletcher Events via het contactformulier.

Kan ik bij zitevenementen mijn stoelnummer kiezen?
U kunt uw stoel kiezen door tickets via uw computer of telefoon te bestellen (Indien u het boekt via de computer, gebruik dan de internetbrowser Chrome). Eenmaal geboekte stoelnummers staan vast. Het is niet mogelijk om dit te wijzigen.

Zijn er rolstoelplaatsen beschikbaar?
Tijdens theatervoorstellingen worden er altijd rolstoelvriendelijke plekken gereserveerd. Wilt u een rolstoelvriendelijke plaats, neem dan contact op met het desbetreffende hotel.

Is er voldoende parkeergelegenheid?
Op het terrein van het hotel waar het event plaatsvindt is voldoende parkeergelegenheid
aanwezig. U kunt hier gratis* gebruik van maken.

*Met uitzondering van Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwegein-Utrecht, Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill en Fletcher Wellness-Hotel Helmond.

Wordt er bij aanvang van een evenement gevraagd om een Coronatoegangsbewijs?
Ja wij zullen vanaf 25 september 2021 al onze gasten controleren of zij gevaccineerd, getest dan wel genezen zijn van of tegen het Coronavirus.

Gasten kunnen dit op 3 manieren aantonen

  1. Middels de corona check app op de mobiele telefoon
  2. Middels een bewijs van vaccinatie op papier van de GGD
  3. Middels een bewijs van testen voor toegang minder dan 24 uur oud

Indien ik tickets met of zonder arrangement heb aangeschaft, maar ik wil mij niet inenten noch laten testen noch ben ik recent genezen van het Coronavirus, kan ik mijn bestelling dan annuleren?
Indien u zich niet heeft laten inenten noch wilt laten testen noch recent bent genezen van het Corona virus (waardoor u geen Corona toegangsbewijs kunt laten zien) en u wilt uw bestelling annuleren, dan blijven de normale annuleringsvoorwaarden van kracht. Deze voorwaarden zijn terug te vinden in onze Algemene Voorwaarden.

Kan ik mijn bestelling annuleren indien blijkt dat ik positief getest ben op het Corona virus en ik dit virus nog bij mij draag op het moment van het evenement? 
U kunt uw bestelling alleen annuleren indien u uw persoonlijke positieve Corona test met ons deelt. Hierin moet duidelijk zichtbaar zijn, wie de test heeft afgenomen en wanneer u de test heeft afgenomen, zodat er bekend is of u positief bent op het moment van het evenement. Indien u met een groep gaat en u bent de enige met een positief Corona uitslag, dan wordt de rest van de bestelling behouden.

Hoe kan ik contact met Fletcher Events opnemen?
Op deze website vindt u een contactformulier. Deze wordt ontvangen door Fletcher Events en zal zo snel mogelijk in behandeling genomen worden.

Waar kan ik terecht met mijn opmerking of klacht?
Bij Fletcher Events stellen wij alles in werk om uw bezoek zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heeft u tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag van u. U kunt hiervoor gebruik maken van het contactformulier.

Mijn vraag is onbeantwoord. Wat nu?
Wil het online boeken niet lukken of is uw vraag nog niet beantwoord? Vul dan ons contactformulier in. Fletcher Events is van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur te bereiken.